0

SAFAA 6 - Jam Azan Solat

RM 349.00

PROMOSI ZULHIJJAH

Istimewa sangat rasanya bila dapat hadiahkan ibu dan ayah dengan jam solat IMAN ni. Waktu pagi rumah dialun zikir dhuha dan doa. Kemudian ada bacaan Al-Quran diseliti makna dalam bahasa Melayu. Bagus juga bila dapat faham makna Al-Quran ni. Tak perlu cari masa yang sesuai pun untuk tambah ilmu. Sambil-sambil buat kerja kat rumah tu pun boleh dengar tafsir Al-Quran. Tenang... sangat. Mesti makin sayang ibu dan ayah pada kita. 

Kita ni biasalah sering lupa kan. Nak zikir, nak beribadah tu perlu diingatkan. Bila dah ada jam azan dan solat digital IMAN ni kat rumah, hidup lebih senang. Bila kita duduk-duduk kat rumah tu, tiba-tiba ada kedengaraan zikir dan selawat dari jam azan. Jadi terus aje kita ikut sekali zikir dan selawat dalam hati. Besar nikmatnya kan.

Jam azan digital kategori SAFAA ini saiznya kecil sesuai letak atas meja ataupun rak. Nak gantung kat dinding pun boleh. Cantik sangat sesuai dijadikan dekorasi rumah. Tak mahal pun. Harga asal RM349, namun sekarang ni ada promosi sempena bulan Haji, hanya RM299. Jimat RM50. Klik aje butang 'Add to Cart' kat atas tu sekarang, sebelum terlepas promosi ni pada 1 Oktober. 

Fungsinya banyak sangat, berbaloi-baloi. Paling penting 10 minit sebelum masuk waktu solat, kita dah diingatkan oleh jam ni yang waktu solat dah nak dekat. Jadi dapatlah bersiap-siap lebih awal, baru lah dapat solat di awal waktu. Besar ganjaran untuk orang yang bersolat di awal waktu. 

Penghantaran percuma pula tu kalau alamat di Semenanjung Malaysia. Klik aje butang 'Add to Cart' sekarang, tengok-tengok dalam masa 3 hingga 5 hari dah sampai pun jam ni pada ibu dan ayah. Bahagianya hati. Siapa yang tak gembira bila dapat membahagiakan ibubapa kan. Ingat ye, klik aje butang 'Add to Cart' sekarang sebab promosi ni dah nak tamat pada 1 Oktober. Bila dah lepas 1 Oktober, harga akan kembali normal menjadi RM349. Jadi tak dapatlah penjimatan RM50. Klik terus butang'Add to Cart' sekarang. InshaAllah ada keberkatan dalam usaha yang sedikit ni. Manalah tahu ini salah satu jalan ke syurga.. amin.

RINGKASAN

Kod Produk: CS4-WH5

Jam azan digital untuk kegunaan di rumah digayakan dengan seni kaligrafi tradisional Arab yang indah. Jadikan ianya hiasan di rumah mahupun hadiah buat yang insan tersayang. Tenangnya hati bila diuliti azan dan Al-Quran sepanjang masa.


PENGHANTARAN

Penghantaran percuma ke Semenanjung Malaysia. Penghantaran ke Sabah & Sarawak RM30.


INFO

  • Warranty 1 tahun dari Pengeluar.
  • 5 Pilihan Azan
  • 200 Pilihan Pengera
  • 30 Pilihan Zikir
  • Bacaan Al-Quran satu mukasurat 10 minit selepas azan
  • Program SD Card diakses mudah melalui komputer
  • Alat kawalan jauh membantu pilihan audio
  • Waktu solat tepat mengikut kalendar Taqwim JAKIM
  • Tarikh Hijrah dan Masihi
  • Tersedia tempahan khas


SPESIFIKASI

Saiz
40.5×33×4.5 CM
Berat
 2kg termasuk kotak
LED
 0.56"
Audio
 Zikir, Azan, Quran dan boleh ditambah
Adaptor
220Vac / 5Vdc 1A
SD Card
 8GB
Bateri sokongan
3VDC ( Lithium CR2032 )





Customer comments

Author/Date Rating Comment